„Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването на услугите ни приемате, че можем да използваме „бисквитки“.
Да, разбрах!

Какво Направиха Хапчетата За Отслабване С Едно Момиче

27.07.2017 | 23:51
9523 преглеждания
0 shares
Facebook Share Twitter Share
Advertisement:
Постоянно виждаме тези хапчета обещаващи ни това толкова трудно постижимо слабо тяло. Въпроса е колко вредни могат да бъдат те. Млада жена е починала, тъй като е приела подобни, информира bbc.com. Тя се казва Бетани Шипси и е на 21 години. Родителите и предполага, че е открил хапчето в интернет и го е поръчала. След като го
Advertisement:
получила, тя погълнала голямо количество от тях (30 таблетки) и се натравя. За натравянето е отговорен наркотика 2,4-динитрофенол или DNP, който често се използва в изработката на тези хапчета за отслабване. Нужни са ви дори само 2-3 хапчета, за да превишите дозата. Майката на Бетани, която е медицинска сестра от 36 години се
възмути, защото случая на дъщеря и бил неглижиран, защото не откривали причината, въпреки, че бащата съобщава какво е приела Бетани и докато вземат мерки, вече било късно. Майка и смята, че не е искала да се самоубие, а просто е искала да и се обърне внимание. Помислете си дали си заслужава следващия път, преди да си купите хапчета за отслабване.
© bbc.com
Advertisement:
0 shares
Facebook Share Twitter Share